pondelok 26. októbra 2009

..menší shopping :)


Ahoj kočky!

..včera som bola nakupovať ..teda chcela som.Nakoniec to skončilo tak že som sa pohádala s maminou a sedela som v aute :D ..ae aj taq ..pár handier som si stihla vyskúšať ..poväčšine v GATE-e ..tak kúpila som si tam iba tepláky ..také tie plyšové fialové :) ..a chcela som si aj takú čiero-ružovú podprsenku ..len tak čudne na mňe vyzerala ..takže radšej nič :D
..potom som si skúšala aj ružovú károvanú blúzku a vestu..nakoniec to skončilo tak,že blúzka sa mineuveritelne páčila ..a ako som ju zapínala celá happy som bola,že pás som zapla a sedí mi ..lenže potom oblasť prs ..tam som už nezapla :D ..ae newa a vesta ..neviem ked nie blúka,ani vesta :) ..mamina ma ete prehovárala nec si ju kúpim ..ae neviem ..k ničomu sa mi ani nehodila heh ..nevadí ..tak nabudúce :) ..inak fotky blúzky a vesty :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára