štvrtok 29. októbra 2009

..dážd a banánový čaj :)


Zdravím :)

..jak tak pozerám von okom dnes asi von nejdem ..nevadí aspoň si konečne sadnem k telke ,poprípade ku knižke (čítam mlčanie jahiat a nie a nie to dočítať:) ..a bude mi fajn :) ..inak dnes som išla do obchodu(potraviny) za účelom kúpiť si žuvačky ..samozrejme som sa pomotala aj v oddelení čajov(v poslednom čase som imi posadnutá) ..a čo nenájdem banánový čaj :D ..o nekäp to :) ..bol o dosť drahší ako tie normálne ..ae tak..čo nespraavíš pre svoe chuťové bunky :D ..a tak som si ho vzala a uvarila doma ..najprv chutil ako normálny čierny čaj ..no neskôr som zacítila aj tie banány :D ..je perfektný :) ..takže už viem,aký si budem kupovať.
..inak nové asi nič ..doma klud ..naši sú v robote ja strážim sestru(kedže máme tie jesenné prázdniny) ..až dvojdňové :D ..nevadí ..lepšie ako nič :)
..a tak si prechádzam po fashion blogoch ..a jem jablko ..a čakám kým mi prídu Gossip girl(3,4) knižky(z netu objednané) ..a je mi fajn :) tak príjemný den bábiky :-*
XoXo

3 komentáre:

  1. banánový??to som ešte ani nepočula že existuje.asi ho pôjdem pohľadať do obchodu:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bananovy caj zni strasne dobre...budu to muset zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. opijat sa za tescom?:DDDsmejem sa...ako najvacsie spitiny..:D
    inac superstar je z BA...

    OdpovedaťOdstrániť