sobota 24. októbra 2009

niečo ako úvod ..:)


Ahoj kočky :)

..takže ..vítam vás tu na mojom novom blogu ..hádam sa vám tu bude páčiť :) ..bude to tu hlavne o móde a o mne ..wed uvidíte neskôr :)


..tak a teraz ..niečo ako dotazník :)

..nick : London girl ..prečo? ..no lebo Lodýn je úžasné mesto,ktoré raz MUSíM navštíviť !! :)

..vek : sladkých 15 :D

NAJ ..

..film : ..fúú tých je dosť ..ae mám rada drámy ..a príbehy ..také tie biografické čo smutne končia :( ..neviem prečo ae len to ma vie zaujať ..:) ..thaq napr. mám rada filmy ako Frida,Zelená míla,My blueberry nights či Factory girl ..a pod.

..hudba : ..vypočujem si skoro všetko ..hlavne ma musí pesnička niečim zaujať ..:) ..z interpretov mám rada Lily Allen pretože povie čo si myslí,a vie čo chce :) ..Lady Gaga ..pretože jej hudba má "gule" :D ..a Guns n Roses ..pretože ..až nechápem ,že niekto može mať tak nádherný hlas ako Axl :)

..herečky/herci : ..je ich dosť ..ae skrátim to ..nemusím typy ako Zac a Vanessa ..potrebujem aby ma na danom človeku niečo zaujalo,preto sú moji naj Isla Fisher(ryšavá nádhera ..aj ja tak chcem vyzerať!:D) a Colin Farrell(až nebezpečne sexy:D)

..jedlo : skoro šetko :) ..ae naj sú cestoviny ..aa milujem hamburgery !! :D ..naposledy som nejaký mala asi pred rokom :D ..postava je postava :D

..pitie : ..nealko určite Sprite ..a alko ..neviem ..milujem tie koktaily ako Mojito a spol. :D ..ae tak ..nepohrdnem ani Jackom Danielsom s redbullom :D ..ae samozrejme všetko s mierou :)

BTW : ..tá hrôza na začiatku som ja ..len tak zbežne aby ste vedeli s kým máte dočinenia :D
..bábiky asi už budem končiť :) ..pretože sestra ma vyháňa s compu :D ..

XoXo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára