streda 11. novembra 2009

..11.11.09 ..pekný dátum nie?:D

Ciao! :)
..ježiš neverím,že som tu ..som sa už zmierilaže som zabudla heslo :D:D ..nakoniec bol zlý e-mail :D ..ae skúšala som všetko možné a nakoniec som tu!:D ..a čo nové ?

..cca všetko :D:D ..ae tak ..za tú dobu čom som sem nepísala sa toho kurva vela zmenilo ..ako k dobrému tak aj k zlému :(

..včera zomrel kamoške otec :(:(: ..kks ..ked som sa to dozvedela som tomu ani veriť nemohla ..nikto to nečakal ..proste išiel ráno na stavbu padol a konec :( ..

..a pršíí furt :( ..ani won sa nedá íísť ..nevadíí ..vdím to takže tento wíkend preležím v posteli,poprípade na gauči :D

..a neskáá si ete idem pre občiansky !! :D ..teším sa ..už aj ja budm "občan" :D ..haha ..no hlavne sa teším na tú fotku ..teda ..lepšie povedané som na ňu zvedavá :D
..a aj skočím si konečne už kúpiť tie čižmy ..ja som s nich už na pokraji zúfalstva ..teraz neni som na to m s peniazmi bohvieako tak som išla s maminou,že ona zacvaká ..a už si konečne vyberem ..a začne"..ae taký velký opatok nie".."a také sa ti nehodia"...no my ked sme obišli celé nákupné centrum ja som bola psychicky na dne ..:D ..ae neska si už vyberem jaké chcem ja nie ona :D ..hádam :P :D

..ááá so Superstar Leona vypadla ?..no čakali by ste to ?..ani za toho boha ..kks ..som myslela,že bude vo finále a skončí akko druhá :D..prvý Chodúr :D..ako nie,že by sa mi nejako extra páčil ..ae vie spievať a je haluzný :D:D ..a myslím,že prvé miesto má vo vačku :):)
..a inak mám nové tričku s NY aj náramky :D ..a neviem akú si mám dať farbu na vlasy :( ..teraz mám tmavohnedé (mala som prefarbené na čierno ae už to vyrastá a bledne a jedno s druhým) ..teraz by som chcela vyskšať ..také skor bledšie farby ..tak hádam ked sa prefarbím nebude o až také zlé :D

..inak škola supééér :D..kks ..nenormálne si s tymi ludmi rozumiem ..niekedy až nechápem :D ..a tak som sa bála,že čo bude ..ved predsa len nová škola..nový ludia ..všetko ..:)

i got a felling ...žéé budem končiť :):) ..páá kočky :-*
XoXo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára