streda 18. novembra 2009

..Vianočná nálada na mňa vplýva o 106 :):)

Ahoj kočky !

..tak ako sa máte ? ..čo nové?...čo by ste si priali na Vianoce ? ..ja ešte vlastne ani neviem:) ..ale bude toho podstatne menej ako pominulé roky ..hádam :P ..takže najskôr :
-foťák ..digitál ..*ružový* ..:)
-éčka ..ako bez komentára ..na povianočné výpredaje :):)..milujem ked vkročím do obchodu a z každého rohu na mňa kričí nápis "sale" ..:)
-diár ..nový potrebujem ..chcem začať nový život s novým diárom ,prioritami a tak. Proste bude zo mňa nový človek ..snád..:-/
- parfum Jil Sander - Jil ..určite viete,ktorý myslím :) ..je teraz v každom fashion magazíne ako novinka ..teda jeho vzorka ..mňa po pár privoňaní uchvátil hned ..:)
..a to bude asi všetko ..kto by povedal,že budem takáto nenáročná?:D

..a čo vy ..aké máte vianočné priania ?
..a čo plány na silvester?
..ja eešte nemám nič konkrétne dohodnuté ..ale už terzay viem,že to bude VELKé a NEZABUDNUTELNé...proste párty roka:):)
..bude,bude..teraba si ešte dosť počkať :) ..inak ja som už tou vianočnou atmosférou až-až nasatá :D ..len neviem odkial ..asi budú na vine len knižky GG ..momentálne čo som dočítala,boli Vianoce,Silvester ..áách ..už cítim ten pach rybaciny,všetko dookola neuveritelne gýčovito vysvietené a koledy znejúce všade navôkol ..MILUJEM TO !
..a taktiež aj vás :-*

XoXo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára