utorok 3. novembra 2009

a tak všeobecne :D

Ahoj kočky :)
..viem,dlho som sa nozvala ..sorrýýý :D ..ae mám toho teraz celkom,že dosť ..škola ..uff ..včera som sa učila bez pauzy 5 hodín ..katastrofa :D ..a to som ete len prváčka ..necem vedieť,čo bude cez maturitný ročník :D ..radšej už pssst o škole áááááá...

SUPERSTAR
..pozeráte?...určite:)..ved kto nie :)..ja na tom fičííím ..aj ked toto posledné kolo sa mi nepáčilo ..blewh :D ..inak neviete odkial sa to vysiela ..Praha či Blava ? ak viete,thaq please komentyy ..bo ked je to z BA mamina vie zohnať lístka tak pojdeme :):)

JEDLO
..wrr...k tomuto by som sa najrašej ani nevyjadrila ..mám z toho nervy ..pár dní mám jedálniček ktorý dodržujem..napríklad:káva + bebe keksy ..školský obed ..jogurt a jablko ..a tolko za celý deň ..celkom mi to aj vyhovovalo..netrpela som hladom ..ae búúúm .a mamina príde nákupu a tie koláče ..a ked navarí ..mňám! :D..nedá sa odolať ..a je po mojej "diéte":D

MUSIC
..momentálne a stále fičím na Lady GaGa ..a jej nová pesnička Bad Romance?..úúúf ..proste zabijak :D ..milujem ju :-*

LIFE
..v poslednom čase(piatky,soboty) som doma ..proste asi ma už prešla puberta a nepotrebujem sa opíjať a kamarátmi za tescom :D:D ..teraz už nie,že piatok wáá a dnes to žije ..ae piatok konečne volaký dobrý film a konečnééé sa vyspím!:D ..zmena a riadna :D..ae ked vypadnúť tak poriadne :) ..teraz v piatok som bola na istej dNb párty ..wow!..ppči bolo :):) ..super hudba,drinky,atmosféra :D

FILMS
..ako som už spomínala je zo mňa "domased" :D:D ..a tak pozerám filmy jeden za druhým ..túto sobotu neviem,či sa tie tv stanice dohodli ae boli samé filmy s Danzelom Washingtonom :D ..tak no pozerala som ..najprv Deja Vu - celkom fajn,aj ked nič pohodové ..aj pri filme je treba rozmýšlať :D .. a potom Muž v ohni - no neviem,či sa to tak presne volalo ae asi hej :) ..proste super film ..krásny ten koniec ..by som sa aj rozplakala keby som nebola taká unavená(končil o 2 ráno) :D

..dobre bábiky asi končím už :) ..a idem pozrieť počasie :D ..hádam už aj zasnežíí ..ať žije zimááá :D:D

XoXo

2 komentáre:

  1. S tim ucenim mi ani nemluv :) Uz ctvrty den sedim nad seminarkou a uz mi z toho hrabe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano mo nevrav . Škola (gympel) je dosť náročný .
    Cez víkend som rada keď som konečne po týždni domka a vstanem si kedy chcem potom sa poučím pobeháme po nete prečítam časkáky okúpem sa kuknem filmy . To je pre mňa to čo potrebujem .
    Je jasné , že by som rada si šla dade posedieť do brau pokecať zatancovať a odísť ale teraz v tomto počasí sa to nedá . Nemožem ochorieť .
    Mohlo by snežiť ale len nech neprší .

    OdpovedaťOdstrániť